Задача Cub. Дві команди вийшли у фінал “Кубку Doodle” із спортивного програмування. Фінал відбувався за новими правилами, що їх запропонували організатори. Щосекунди, починаючи від початку змагання, команда, що має більшу кількість зданих задач, отримує по одному балу. Якщо на поточну секунду команди мають рівну кількість зданих задач, балів не отримує ніхто. Моменти часу, коли команди здавали задачі, звичайно, відомі. Зрозуміло, що на момент початку змагань (0-ва секунда) у жодної із команд зарахованих задач не було. Змагання триває 48 хвилин.

Технічні умови. Програма Cub читає з клавіатури ціле число N (1 ≤ N ≤ 100) – кількість зарахованих спроб обом командам разом. Далі програма читає   N трійок  цілих чисел w, m, s – дії перевіряючої системи  у хронологічному порядку. Якщо w = 1, спробу зараховано першій команді,  якщо w = 2, то другій. Числа m та s означають номер хвилини та секунди (від початку змагання) – коли відбулося відповідне зарахування (0 ≤ m ≤ 47, 0 ≤ s ≤ 59). У кожний  момент часу система може зарахувати лише один розв’язок. Програма виводить на екран два числа: рейтинг першої та другої команди на момент завершення змагання.

Приклади

Введення

Виведення

1 1 47 30 30 0
2 2 10 0 1 10 1 0 1

© LIKT 1998-2018