`Всеукраїнський центр проведення олімпіад в мережі Інтернет

Правила І етапу Всеукраїнської олімпіади з інформатики 2025/2026 навчального року  у Вінницькій області

у Вінницькій області

 Пам’ятка учасника

 1. Олімпіада проводиться 2 листопада 2025 року згідно "Положення про проведення олімпіад та турнірів" за єдиними завданнями, які готуються ВАБО з використанням технічних можливостей Лабораторії інформаційних та комунікаційних технологій Вінницького фізико-математичного ліцею №17 та Всеукраїнського центру проведення олімпіад школярів в мережі Інтернет (https://netoi.org.ua)..

  2.  Для успішної участі в олімпіаді учень повинен бути зареєстрований на сайті ВАБО.  Для роботи в системі проведення  необхідно зареєструватися зі свого робочого місця   (посилання "Реєстрація учасників" зліва).Обов'язково введіть вашу діючу електронну адресу. За цією адресою ви будете отримувати звіт системи прведення олімпіади про всі ваші діїї.

 

УВАГА!  Після успішної реєстрації ви отримаєте на екрані свого ПК  індивідуальний ID (код учасника) у вигляді XXYYYY, де XX - літери латинського алфавіту, YYYY - цифри. (напиклад AC3243)   Запишіть його!  Зберігайте до кінця олімпіади!  Тримайте в секреті! У випадку втрати кода ви не зможете перевірити свої розв'язки в on-line, здати роботи на офіційну перевірку та самостійно протестувати після офіційної перевірки свої розв'язки на повному наборі тестів!

Майте на увазі!  З моменту реєстраціїї на  сайті олімпіади (https://netoi.org.ua) всі ваші діїї в інтернеті автоматично фіксуються. У випадку  БУДЬ-ЯКОГО  звернення до Інтернету з вашого ПК поза  ресурсів олімпіади (google, ШІ, тощо) система автоматично заблокує можливості онлайн перевірки та надсилання на офіційну перевірку, а учасник буде дискваліфікований.  

 1. Журі може оцінити тільки ті програми, які повністю виконують технічні умови, оскільки програми компілюються та перевіряються автоматично. 

Для кожної задачі розроблено набір тестів, на яких випробовуються програми учасників. Щоб пройти тест, програма повинна отримати правильний результат у відведений на тест час. Ліміт часу для кожного тесту розраховується за формулою  Час проходження даного тесту еталонним розв'язком*2.

  За кожний пройдений тест нараховуються бали. Якщо програма пройде всі тести, учасник отримає максимальну кількість балів за задачу. Тести створюються так, щоб оцінити правильність і ефективність програми. Текст програми ніяк не оцінюється і журі не аналізується.

 Журі ніяких змін в текст програм не вносить.

2.  Для трансляції програм  мовою Pascal та програм, створених в середовищі Lazarus  використовується компілятор Free Pascal Compiler 3.3.0, режим (ключі) компіляції   fpc -Sh -Rintel solution.pas/ Для трансляції програм, що створені   мовами  C  и  C++  використовується компілятор GNU Compiler Collection 4.4.7.  Програма збирається разом з математичною бiблiотекою. Режим (ключі) компіляціїї   g++ -std=c++11 -o solution solution.cc -lm 

Для трансляції програм, написаних мовою Python 2.* використовується Python 2.7.7. Програми, виконані мовою Python 3.*   виконуються в середовищі  Python 3.6.0. 


3. Перед початком туру ЗАРЕЄСТРУЙТЕСЬ, та отримайте код учасника. Для цього:
3 .1.    Натисніть посилання «Реєстрація учасників»,  Вам буде запропоновано ввести пароль. Цей пароль вам повідомлять. У випадку введення вірного пароля  ви побачите форму. Заповніть її українською мовою. (Звичайно, дані введіть свої). 



3.2.   Натикніть «Зареєструвати». На екрані з’явиться повідомлення, про те, що ви зареєстровані і ВАШ СЕКРЕТНИЙ код реєстрації. ОДРАЗУ ЗАПИШІТЬ ЙОГО і зберігайте до кінця олімпіади

Після успішної реєстрації ви отримаєте на екрані свого ПК  індивідуальний ID (код учасника) у вигляді XXYYYY, де XX - літери латинського алфавіту, YYYY - цифри. (напиклад,  AC3243)   Запишіть його!  Зберігайте до кінця олімпіади!  Тримайте в секреті! У випадку втрати кода ви не зможете перевірити свої розв'язки в on-line, здати роботи на офіційну перевірку та самостійно протестувати після офіційної перевірки свої розв'язки на повному наборі тестів! 

 4. Ви можете багаторазово перевіряти свої розв'язки в режимі on-line (посилання в лівому меню) на тестах з умови задачі. Коли розв'язок готовий, ви повинні його відправити на ОФІЦІЙНУ перевірку (ОДИН РАЗ! для кожної задачі)  за посиланням в лівому меню. Якщо задачу прийнято, в розділі "Статистика" з'явиться відповідна відмітка. 

 5. Ви можете  задати питання  ЗА УМОВОЮ ЗАДАЧІ (!) у письмовому вигляді члену журі на місці проведення. Питання повинно бути сформульовано так, щоб відповідь можна було дати лише "ТАК", або  "НІ" На решту запитань відповідь "ВІДПОВІДІ НЕМАЄ".

6.  Перевірка в режимі он-лайн:
6.1. Натисніть на посилання «Перевірка задач в режимі оn-line» . Ви побачите

6. 2. Впишіть ваш код (2 латинські великі літери і 4 цифри), код задачі латинськими  літерами, (так, як називається задача),  вкажіть мову  програмування ( pas , якщо ваш розв’язок на Pascal,  с або срр  відповідно для мови C чи С++, py  для PYTHON ). Якщо ваш файл має назву відповідної задачі і розширення мови програмування за замовчуванням, поля «Код задачі» і «Мова програмування» автоматично будуть заповнені правильно!

3. Натисніть «Обзор» і вкажіть на файл з текстом (!) розв’язку в вашій робочій папці.  

 Увага!  Якщо файл розв’язку  має іншу назву, ніж задача, запис у полі «Код задачі»  заміниться назвою вашого файлу, і система не зможе його перевірити. Виправіть  це вручну, перш ніж натискати «Перевірити»! Ще краще називати файл з розв'язком  іменем задачі, тоді взагалі все буде надійно та правильно! 

Якщо ви виконували розв'язок на Python 3.* у графі "Мова програмування"  ВРУЧНУ вкажіть PY3

 Ви побачите результат перевірки на тесті з умови задачі. Перевірку   можна проводити багаторазово. 
Якщо ви розв’язали задачу, ви повинні її здати на перевірку. Для цього використовуйте посилання «ОСТАТОЧНО здати задачу на АВТОМАТИЧНУ перевірку  в журі». 
Форма для заповнення буде аналогічною. 
НЕ ПЛУТАЙТЕ ОСТАТОЧНЕ НАДСИЛАННЯ  ЗАДАЧІ І ОН-ЛАЙН ПЕРЕВІРКУ! 
Повторно здавати задачу не можна!   Не відкладайте остаточне надсилання на кінець  олімпіади, система може бути перевантажена! Здавайте задачі по мірі їх вирішення.

Приклади оформлення розв'язків для автоматичної перевірки

Задача Summa. Дано два числа. Знайдіть суму цих чисел.

Технічні умови.

Програма Summa зчитує з пристрою стандартного введення через пропуск два цілих числа a і b (-1000≤a,b≤1000) і виводить на пристрій стандартного виведення суму цих чисел.

Приклад:

Введення

2 5

Виведення

7

Приклад розв’язку мовою Python 3

a,b=map(int,input().split())

c=a+b

print(c)

 

Задача Maximum. Багато проповідників, психологи і політики називають стан нашої економіки періодом накопичення початкового капіталу. У цих умовах надзвичайно актуальна така задача:

Дана послідовність із N цілих чисел: a1, a2, ... , aN. Потрібно знайти найбільше число, що міститься в цій послідовності.

Обмеження: 1 < N < 1000; -1000 < aK< 1000, K=1,2,..,N.

Технічні умови. Програма  Maximum зчитує з пристрою стандартного введення з першого рядка число N,.з другого рядка  Nчисел: a1, a2, ... , aN.  Програма виводить на пристрій стандартного виведення єдине число -відповідь на задачу.

Приклад:

Введення

5

12 64 -10 88 13

Виведення

88

Приклад розв’язку мовою Python 3

n=int(input())

a=list(map(int,input().split()))

m=max(a)

print(m)

 

 

 

 

© LIKT 1998-2024