`Всеукраїнський центр проведення олімпіад в мережі Інтернет

Задача Newprize. Три претенденти на перемогу у конкурсі повинні розіграти між собою один приз – конверт з премією. Є ще 2 таких самих, але порожніх конверти. Спочатку кожен має по одному конверту. Потім вони починають швиденько обмінюватися конвертами один з другим у певному порядку. Переможцем стає той, у кого опиниться конверт з премією після усіх обмінів.

Технічні умови. Програма Newprize читає з пристрою стандартного введення 2 числа P та K (1 <= P <= 3, 0 <= K <= 100), що відповідно вказують на номер претендента, що спочатку тримав конверт з грішми та кількість обмінів а далі K пар чисел а і b (1 <= a, b <= 3, a <> b) - номери претендентів, що мінялися конвертами на даному кроці. Програма виводить одне число – номер переможця, якому дістався конверт з премією.

Приклад

Введення Виведення
1 3
1 2
1 3
3 2
3

====================================================================

Задача Forecast. Василько та Юлія грають в таку гру. Спочатку кожен записує на папері свій прогноз – число від 1 до 6. Потім вони кидають гральний кубик з числами від 1 до 6 на гранях. Чий прогноз виявляється ближчим до того числа, що випало, той і переміг. Треба написати програму для визначення переможця.

Технічні умови. Програма Forecast читає з пристрою стандартного введення три числа через пропуски (пробіли) – прогноз Василька, Юлі та результат кидання кубика. Програма виводить “V”, якщо переміг Василько, “J” якщо Юлія або ”D” – якщо прогноз обох однаково близький до результату (тобто переможця виявити неможливо.

Приклади

Введення Виведення
3 4 5
1 6 2
4 4 3
J
V
D

====================================================================

Задача Сandy. На вулиці Сонячній треба побудувати 3 будинки, з відомою кількістю поверхів у кожному. Але краєвид буде зіпсовано, якщо кількість поверхів у будь-яких двох з них відрізняється більше, ніж на Z. Архітектор може зменшити в якомусь з будинків кількість поверхів на 1, але обов’язково при цьому збільшити на 1 поверх в іншому, зробивши новий проект. Потрібно зробити так, аби краєвид не був зіпсований.

Технічні умови. Програма Сandy читає з пристрою стандартного введення чотири невід'ємних цілих числа b1, b2, b3 , Z через пропуск, кожне з них не більше за 109 - кількість поверхів у кожному з будинків згідно першого проекту та дозволену різницю між кількістю поверхів. Програма виводить одне число – мінімальну к-сть перероблених проектів, Якщо зберегти краєвид неможливо, вивести - 1.

Приклад

Введення Виведення
1 6 3 2 2

====================================================================

Задача Songs. Петро записав на листочку кількість пісень у своїй фонотеці, але трішки прибрехав - хай друзі заздрять. Та совість замучила, і він зробив запис (знову не дуже чесний ;-) коротшим на одну цифру. Але викреслив одну цифру так, щоб число, яке залишилося, було найбільшим.

Технічні умови. Програма Songs читає з пристрою стандартного введення одне ціле значення n (10<=n<=99999), і виводить на пристрій стандартного виведення число без однієї цифри (це число має бути найбільшим серед усіх можливих варіантів закреслень цифри).

Приклади

Введення Виведення
431
138
43
38

====================================================================

Примітка. Завдання розраховано на 5 годин. Для перевірки здаються лише файли з текстом програми однією з мов програмування (Pascal, C, C++). Тексти програм повинні строго відповідати технічним умовам, не містити не передбачених умовою введення та виведення.

© LIKT 1998-2024