`
Задача Newprize. Три претенденти на перемогу у конкурсі повинні розіграти між собою один приз – конверт з премією. Є ще 2 таких самих, але порожніх конверти. Спочатку кожен має по одному конверту. Потім вони починають швиденько обмінюватися конвертами один з другим у певному порядку. Переможцем стає той, у кого опиниться конверт з премією після усіх обмінів.
Технічні умови. Програма Newprize читає з пристрою стандартного введення 2 числа P та K (1 <= P <= 3, 0 <= K <= 100), що відповідно вказують на номер претендента, що спочатку тримав конверт з грішми та кількість обмінів а далі K пар чисел а і b (1 <= a, b <= 3, a <> b) - номери претендентів, що мінялися конвертами на даному кроці. Програма виводить одне число – номер переможця, якому дістався конверт з премією.
Приклад
Введення | Виведення |
1 3 1 2 1 3 3 2 |
3 |
====================================================================
Задача Forecast. Василько та Юлія грають в таку гру. Спочатку кожен записує на папері свій прогноз – число від 1 до 6. Потім вони кидають гральний кубик з числами від 1 до 6 на гранях. Чий прогноз виявляється ближчим до того числа, що випало, той і переміг. Треба написати програму для визначення переможця.
Технічні умови. Програма Forecast читає з пристрою стандартного введення три числа через пропуски (пробіли) – прогноз Василька, Юлі та результат кидання кубика. Програма виводить “V”, якщо переміг Василько, “J” якщо Юлія або ”D” – якщо прогноз обох однаково близький до результату (тобто переможця виявити неможливо.
Приклади
Введення | Виведення |
3 4 5 1 6 2 4 4 3 |
J V D |
====================================================================
Задача Сandy. На вулиці Сонячній треба побудувати 3 будинки, з відомою кількістю поверхів у кожному. Але краєвид буде зіпсовано, якщо кількість поверхів у будь-яких двох з них відрізняється більше, ніж на Z. Архітектор може зменшити в якомусь з будинків кількість поверхів на 1, але обов’язково при цьому збільшити на 1 поверх в іншому, зробивши новий проект. Потрібно зробити так, аби краєвид не був зіпсований.
Технічні умови. Програма Сandy читає з пристрою стандартного введення чотири невід'ємних цілих числа b1, b2, b3 , Z через пропуск, кожне з них не більше за 109 - кількість поверхів у кожному з будинків згідно першого проекту та дозволену різницю між кількістю поверхів. Програма виводить одне число – мінімальну к-сть перероблених проектів, Якщо зберегти краєвид неможливо, вивести - 1.
Приклад
Введення | Виведення |
1 6 3 2 | 2 |
====================================================================
Задача Songs. Петро записав на листочку кількість пісень у своїй фонотеці, але трішки прибрехав - хай друзі заздрять. Та совість замучила, і він зробив запис (знову не дуже чесний ;-) коротшим на одну цифру. Але викреслив одну цифру так, щоб число, яке залишилося, було найбільшим.
Технічні умови. Програма Songs читає з пристрою стандартного введення одне ціле значення n (10<=n<=99999), і виводить на пристрій стандартного виведення число без однієї цифри (це число має бути найбільшим серед усіх можливих варіантів закреслень цифри).
Приклади
Введення | Виведення |
431 138 |
43 38 |
====================================================================
Примітка. Завдання розраховано на 5 годин. Для перевірки здаються лише файли з текстом програми однією з мов програмування (Pascal, C, C++). Тексти програм повинні строго відповідати технічним умовам, не містити не передбачених умовою введення та виведення.
© LIKT 1998-2024